کشش عضلات در دیالیز

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کشش عضلات در دیالیز

کشش عضلات در دیالیز

برخی از بیماران کشش عضلات در اثر دیالیز از شکایت دارند. این ممکن است توسط عوامل بسیاری مربوط به صدمه ای کلیه ایجاد می شود.

کشش عضلات و دیالیز

کشش عضلات انقباض طولانی مدت عضلات غیر ارادی رخ می دهد که در یک عضله منقبض است که به طور داوطلبانه آن است که در حال حاضر در کوتاه ترین موقعیت خود این یک تجربه معمول برای بسیاری از بیماران تحت دیالیز است. گزارش شده است که حدود 30٪ ~ 85٪ از بیماران دیالیزی عضله تجربه کشش.

علت

بسیاری از علل احتمالی که مسئول کشش عضلات در دیالیز وجود دارد.

سطح پایین پتاسیم

اگر dialyzate کم سدیم استفاده می شود، آن را به سطح سدیم به سرعت در حال کاهش است. به عنوان یک نتیجه، رگ های خونی در عضلات منقبض و عضلات می تواند جریان خون به اندازه کافی دریافت نمی کند، در نتیجه منجر به کشش عضلات. افزایش غلظت سدیم dialyzate، می توانید رفع کشش.

دیورتیک ها عوارض جانبی

برای بیماران مبتلا به دیالیز، تورم یک علامت شایع است. دیورتیک ها را، به طوری که برای کاهش این علائم است. با این حال، این دارو ممکن است باعث عوارض جانبی از کشش عضلات آنها می توانند با تعادل مواد معدنی بدن دخالت و کمک به گرفتگی می شود.

اختلال الکترولیتی

کلیه ها کار می کنند به حذف مواد زائد و مایعات بیش از حد در خون. همچنین، می توانید بیش از حد الکترولیت فیلتر و حفظ تعادل آن در بدن است.

هنگامی که کلیه ها آسیب دیده، کلیه بخشی از توابع خود را از دست بدهند. به عنوان یک نتیجه،، اختلال الکترولیتی رخ می دهد. رابطه بین اختلال الکترولیتی و کشش عضلات چه خبر؟

بافت ماهیچه ای متکی است، در بخش، در طیف وسیعی از مواد معدنی، الکترولیت ها و دیگر مواد شیمیایی به منظور انقباض و استراحت. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها شکست خورده ممکن است باعث گرفتگی عضلانی شوند.

دیالیز عوارض

دیالیز نیز ممکن است باعث عوارض جانبی مختلف و کشش عضلات یکی از آنها است. در هنگامی که شما احساس ناراحتی، به شما پیشنهاد با پزشک یا پرستار خود صحبت کنید.

بسیاری از گیاهان برای جلوگیری از کشش عضلات در دیالیز. اگر شما نیاز به اطلاعات، لطفا پیام زیر را ترک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.